måndag 7 juli 2014

pirr

Mina damer och herrar... Vi har ett pirr!
Dejt nr 4. En helt vanlig kille, egentligen inte speciellt snygg, men här fanns det något!
Vi sågs vid Slussen. Tog båten över till Djurgården och promenerade runt hela jäkla ön. Fortsatte längs Strandvägen, hoppade in och tog ett glas på vägen och sen ännu ett glas närmare Slussen igen. Pratade, pratade, pratade. Om nördigheter, resor, jobb.. Det mesta. Engagerade samtal. Inga pinsamma tystnader.
Jag är nyfiken och jag vill träffa honom igen.
Nu hoppas jag bara att han vill det. För självklart, när jag väl är intresserad så får jag ju ingen bekräftelse, sådär som man kan få när man inte bryr sig. Som jag har fått, av de andra dejterna. När vi skiljdes åt i tunnelbanan sa vi bägge två att vi skulle ha det så bra på respektive semesterställen (han skärgården, jag Spanien). Ingen av oss sa något om att ses igen.
Men jag tänker såhär. Imorrn messar jag och tackar för ikväll. Och hintar om att jag gärna hittar på något när jag är tillbaka. För att det är 2014 och för att jag kan.

5 kommentarer:

Tears and pearls sa...

Härligt härligt! :)

Christel sa...

Ja, men det är klart att du kan. Kvinnor 2014 tar för sig av det de vill ha!

Antoinette sa...

Ja, men åh vad jag önskar att han hörde av sig först..
Det var ganska svårt att läsa honom. Jag menar, jag tyckte vi hade jättetrevligt, så jag kan ju bara hoppas att han tyckte det också.
Jaja. Genom att messa (så småningom), så får jag väl veta vad han tyckte, oavsett om det blir positivt eller ej. Nu vet jag ju iaf att det kan pirra fortfarande, jag hade börjat misströsta..

Tina sa...

Yay!
You go girl!
Tack uppdateringen - vi hejar på att DET händer i sommar :-)

Singelbloggaren sa...

Fan, varför är det alltid sådär?!! Men jäkligt härligt att ni hade en bra dejt. Det betyder ju att det kan ske. Nu är det bara att köra på till nästa!