torsdag 3 juli 2014

No 2 x 2

Dejt igen, fast den här räknas nog inte. Det var ju dejt nummer två med dejt nummer två. Nej, jag har inte hicka, det var faktiskt precis så. Nu är det ju 10-dejtersteorin vi utgår ifrån. Alltså, att man måste dejta 10 sisådär för att träffa pirret. Den här snubben.. Ack så trevlig, ack så opirrig. Jag gillar honom, känner mig bekväm med honom, som med en kompis. Så bekväm att jag nog inte riktigt uppförde mig som man bör på en dejt, sådär uppmärksam och intresserad och på. Och ändå.. Vill han bjuda mig på middag när jag kommer hem från Spanien.
Jag tänkte verkligen ta det där "gillar dig som kompis"-snacket, men det blev inte läge. Så, jag får ta det på mess sen. För jag vill inte låtsas och luras.
Imorgons dejt blev inställd, då jag måste ha ett litet party här hemma, men på söndag är det dags igen. Och på måndag.
Ni ser, jag jobbar hårt. Ett litet pirr, please, det är allt jag begär..

4 kommentarer:

Iamtheloveliest sa...

Ja, du jobbar verkligen hårt! :)

Kattis sa...

"måste ha ett litet party här hemma"? berätta mer! :)

Tina sa...

Snälla uppdatera oss på vad som händer (vet att man som bloggläsare inte få rkräva men nu villa jag inte hålla mig längre :) - vi väntar otåligt härute på dejt- och semesterrapporter.

Antoinette sa...

Nu så! :)