tisdag 22 juli 2014

livstecken

Jamen ni vet. Det händer inte så mycket just nu.
Jag har kommit hem, kört sista racet med kvartetten, hängt med kompisar, druckit vin.. Inget dejtande eller vilda utekvällar så långt ögat kan nå.
Senaste dygnet har jag varit ute på en ö, solat, badat, grillat och druckit massa vin. Och blivit biten. Som fan, men jag tror inte det är mygg. Vet knappt om det är nån insekt, för nu tycker jag det kommer kliande prickar i parti och minut och här hemma i stan finns det faktiskt inte så mycket mygg.
Jag kanske har fått loppor.

Hursomhelst, förutom kliandet är livet rätt gott just nu.
Jag har precis duschat av mig allt sjövatten och baddat utslagen med salubrin. Sitter och läser bloggar, funderar på att ta en kopp te, men det är lite för varmt.
Semester. Ljuvligt.

4 kommentarer:

Tears and pearls sa...

God morgon! Vad härligt du verkar ha det! :) Tänkte på det där med att hälsa på varann, har du lust att få besök om några veckor (aug el sept eller nåt) kanske? Om du vill få en Göteborgsflicka till Stockholm? :) Kram! Hade vart så kul att ses!

Antoinette sa...

Du är SÅ välkommen! Får bara kolla så jag inte är uppbokad, vet at det är nån helg i augusti iaf (sången, du vet..)

Tears and pearls sa...

Vad kul! Ja, kolla upp! :) KRAM!

Singelbloggaren sa...

Det låter härligt! Man måste samla kraft mellan dejtandet ibland också. :)