fredag 7 februari 2014

den där sköna känslan

Fredag.
Jobbat, tränat. Jag hade inte lust att träna, så nu känner jag mig sådär äckligt nöjd. Pulsspinning, fy satan vad jobbigt det är. Ok att komma upp i puls, men att hålla den..
Jag har även lagat nyttig chili con carne, tittat på På Spåret och nu tittar jag på en vansinnigt dålig film om nån amerikanska som åker till sin syster i Paris. Systern blir lämnad av sin man, som inte kan förstå hur hon inte kan förstå, samtidigt som amerikanskan knullar runt med fransmän i olika åldrar. Gifta som ogifta. En väldigt dålig film, som totalt cementerar fördomar om både amerikaner och fransmän. Jag skulle tro att den försöker vara charmigt ironisk, men nej.

Nu börjar jag bli sådär behagligt fredagstrött. Det är skönt att vara hemma, men det smyger sig på. Lusten att göra saker, att träffa folk. Män. Det är bra. Jag gillar det. Tänker inte stressa fram det, men tänker inte heller sitta hemma speciellt många fler helger.

Hoppas ni har det härligt, vad ni än gör..

Inga kommentarer: