lördag 19 december 2015

kränkt

Ni vet såna där saker som bara händer andra? Som man läser om och som man tillslut börjar tro inte kanhända en själv?
Det hände.
Uppenbarligen har nån snott mina kortuppgifter och tagit ut ca 15000 kr på ett apotek i USA. Nu har banken ersatt mig, men innan jag visste om det skulle hända.. Panik. Jag känner mig kränkt, i ordets rätta bemärkelse. Usch. Men, som sagt, pengarna är tillbaka. Allt är frid och fröjd igen.
Nu är jag på väg till J för thaimat och mys. Ev lite julpyssel, vilket för oss betyder att bygga en Jack Skellington i tomtedräkt i naturlig storlek.

2 kommentarer:

Kattis sa...

Nää?!? Vad obehagligt! Men skönt att det ordnade sig! Hur lång tid tog det innan banken ersatte dig?

Antoinette sa...

Det gick snabbt. Anmälde på torsdagen och fick beslut på fredagen. Pengarna var inne igår. Skönt! Men ändå, fan vad obehagligt det är!