tisdag 22 december 2015

första mötet

Jag är faktiskt lite nervös, inser jag.
Har svårt att veta vad jag ska packa, delvis för att jag gått upp i vikt och kläderna inte sitter lika snyggt. Det ska det bli ändring på efter jul. Ska passa på att träna nu när jag är långledig. Men nu prokrastinerar jag. Igen.

Det var faktiskt många år sen jag träffade en respektives föräldrar. Tänk om hon inte tycker om mig?
Fast det tror jag nog hon gör. Hoppas jag.

J pratar nåt om att fixa en grej innan vi åker "men den är hemlig". Nu blir jag ju jättenyfiken! Och jag har inte direkt nån julklapp till honom, för vi sa typ att vi inte skulle köpa. Inte för att det nödvändigtvis är nåt till mig, men varför är det hemligt då? Sen undviker han frågan.. Ska jag fixa nåt åt honom? Vad? Och vart?

Jag hittade ett par saknade byxor i garderoben nu när jag skulle packa. Mycket bra.

För övrigt är jag på tv på nyårsafton.

Nä, nog med undanflykter. Packa!

2 kommentarer:

Kattis sa...

Klart hon tycker om dig. :)

På tv när och var?

God Jul!

Antoinette sa...

Det gjorde hon! :)
SVT gomorron, typ strax innan 8 och vid kvart i nio, tror jag..
God fortsättning! :)