torsdag 16 maj 2013

Packning

Det jag tycker absolut sämst om, med att resa. Packandet.
Väskan blir full så fort och tänk om jag nu ändå vill ha på mig det där och vafan ska necessären få plats också...
Sen löser det ju sig. Jag har det jag har och jag ska ju inte direkt till något uland.

Jag har velat fram och tillbaka, men jo, datorn får följa med. Vi kanske tråkar ut varann på kvällarna och måste titta på film eller så.
Lite nervös är jag för att åka med M. Alltid lite läskigt att resa med nån ny, hur ska vi synka? Nu känner vi varann väldigt väl, men ändå..

Imorgon har vi vårfest på jobbet. Italiensk buffé och vin och grejer. Trevligt, särskilt med tanke på att jag bestämt mig för att stanna kvar ett tag, i alla fall till jul. På heltid. Blir inte helt och hållet, eller ens nästan, de arbetsuppgifter jag egentligen vill ha, men. Måste, måste få ordning på ekonomin.
Så är det.

Nu är jag ändå nästan klar med packandet. Jag tror jag får sova nu.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men du, vad kul!!! Hoppas ni får det hur underbart som helst!! Stor kram

Pettiwoman sa...

Hoppas ni har en mysig resa =)

Fattar inte varför inte min blogg uppdateras i din lista =(

Kram